

امـروز با همه ی دنـیـا قهـرم…
امــــــا…
تــــــــو صدایــــــم کــن …
بـرمـی گـــــــــــــردم !!!♥
یا مَهــدی ، ادرکنـی !
-------
من خواب دیده ام
طاقت اگر بیاورم،
یک روز زخم ِ عمیق ِ دلم
خوب می شود...
ما را در سایت خدایا شکرت... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 77